elingustavson.blogg.se

Det är det enkla, som gör det stora.

En grå härlig onsdag

Publicerad 2015-08-26 13:01:33 i Allmänt,

Yes ni läste rätt! Idag tycker jag att det är riktigt härligt väder. Lite grått,  lite murrigt och lite höstlikt! Och jag längtar efter hösten! Halsdukar, annan luft, allt kommande som händer denna höst. Flytt, förskola och jobb. :) 

Vi rensar och leker omvartannat här hemma idag, det bästa med att flyttpacka är allt rensande. Slippa konka på allt för mycket saker till det nya! 
Jag och Elton tog en sväng upp på vinden, tänkte kolla ut några lådor att kolla igenom. Men det var en väldigt dålig ide då Elton tyckte det var rätt otäckt där uppe.. Så vi gick ner lika snabbt som vi gick upp.


Just för stunden så har vi den dagliga vilan! Mys på allihop! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Just nu är jag mammaledig ett tag till innan jag återgår till mitt frisörjobb helt igen och vi väntar på nycklarna till vårt alldeles egna hus. I min blogg kommer ni läsa om vår familjs vardag! Hoppas ni trivs och blir lite inspirerade!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela