elingustavson.blogg.se

Det är det enkla, som gör det stora.

Måla

Publicerad 2015-08-26 21:02:00 i Allmänt,

Efter mellis idag tog jag fram färgkritpennorna (oklart va jag vill kalla dem) till Elton som fick måla lite. Han provade första gången för några månader sen men tyckte inte alls att det var spännande. Men idag gick det bättre och han satt en stund och gjorde massa streck på pappret. Helst med alla pennor samtidigt. 

Sen har vi lagat potatismos och falukorv  i ugnen. För det är Eltons favorit. I alla fall falukorven, haha! 


Efter bad och mys framför bolibompa somnade han gott! 

Jag har duschat, målat naglarna och lagt mig i en nybäddad säng! Underbart! 

Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Just nu är jag mammaledig ett tag till innan jag återgår till mitt frisörjobb helt igen och vi väntar på nycklarna till vårt alldeles egna hus. I min blogg kommer ni läsa om vår familjs vardag! Hoppas ni trivs och blir lite inspirerade!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela