elingustavson.blogg.se

Det är det enkla, som gör det stora.

Morgon

Publicerad 2015-08-28 08:11:58 i Allmänt,

God morgon solfredag! 
Jag sitter och gäspar och dricker kaffe i soffan och elton kikar på tv och busar! Efter frukost ska vi gå bort till öppna förskolan och kolla läget, det var länge sen! 

Igårkväll hämtade Sanna upp mig och vi åkte bort till hennes syster där några andra tjejer väntade. De var vana Pomp de Lux:are! Men jag satte mig i det snabbt och det fanns såå mycket fint! 
Gick runt jätte länge och kollade in klädställningarna, lite trist att det fanns mycket mer till tjejer bara. Men jag beställde en grå fleecedräkt och ett set med mössa och halsduk! 



Det var bara två av fyra stora klädställningar! I framtiden vill jag också ha en sån visning hemma! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Just nu är jag mammaledig ett tag till innan jag återgår till mitt frisörjobb helt igen och vi väntar på nycklarna till vårt alldeles egna hus. I min blogg kommer ni läsa om vår familjs vardag! Hoppas ni trivs och blir lite inspirerade!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela