elingustavson.blogg.se

Det är det enkla, som gör det stora.

Omvänt

Publicerad 2015-08-27 09:55:13 i Allmänt,


Halloj! 
Här i Västerås skiner solen bakom ett täcke av gråa moln men jag tycker det är riktigt härligt just nu! 
Har tänt ljus och slagit på en film nu när Elton vilar. 

När jag vaknade imorse, av att Jockes klocka ringde så fick en klump i magen, Elton hade inte vaknat en enda gång under natten. Men efter typ 10 sekunder så hörde jag att han också vaknat när Jocke gått upp. Är inte van att han sover prick hela natten men det är ju såklart jätte skönt när han gör det. Förutom att jag blir så trött när jag får sova mycket... Haha, borde va det omvända. Elton känns lite likadan eftersom att han sover igen nu:) 

Ikväll ska jag iväg på en rolig grej! Ska följa med en mammakompis till hennes syster som har styrt upp ett Pomp de lux party! Alltså massor med fina barnkläder ska visas upp, en helt ny  kollektion som släpps idag! Ser fram emot en kväll med några nya ansikten, fina kläder och fika! 

Nu ska jag fortsätta titta på min film, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Just nu är jag mammaledig ett tag till innan jag återgår till mitt frisörjobb helt igen och vi väntar på nycklarna till vårt alldeles egna hus. I min blogg kommer ni läsa om vår familjs vardag! Hoppas ni trivs och blir lite inspirerade!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela