elingustavson.blogg.se

Det är det enkla, som gör det stora.

Öppna förskolan

Publicerad 2015-08-28 12:22:44 i Allmänt,

Ja direkt efter frukost fick vi bort till öppna förskolan. I början var Elton väldigt blyg och satt som ett plåster på mig men efter en kort stund gick det över och han gick runt och gav andra barn bilarna han höll på med. Försökte sig på att sno en boll av en tjej också men hon blev arg och spände ögonen i Elton så han blev helt förstelnad och satte sig ner och bara tittade på henne. ;b På sångstunden klappade han händerna och babblade på med sin höga stämma, haha. 

På vägen hem gick vi för att posta några brev och ta ett varv på ica och köpte korv till lunchen. 
Som han sen käkade upp med huvudet vilandes på ena handen, nu sover han som en riktig bebis. 


Elton var trött redan innan vi gick dit men det gick bra ändå! Alla barn och nya leksaker var spännande:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Just nu är jag mammaledig ett tag till innan jag återgår till mitt frisörjobb helt igen och vi väntar på nycklarna till vårt alldeles egna hus. I min blogg kommer ni läsa om vår familjs vardag! Hoppas ni trivs och blir lite inspirerade!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela