elingustavson.blogg.se

Det är det enkla, som gör det stora.

Det härliga kaoset

Publicerad 2015-09-02 10:48:05 i Allmänt,

Ja när lägenheten äntligen var såld var det dags att ta tag i all rensning inför flytt... Så vi tog ner kartonger från vinden och kollade efter vad som skulle sparas och vad som skulle säljas eller slängas.
Elton gillar att traska runt och rota i kartonger och leka med saker han aldrig sett innan. Har fått lite sålt på säljsidan på facebook och vi har slängt massor men det finns änd hur mycket som helst kvar. 
Idag är det 43 dagar kvar tills huset är vårt så än finns det tid!:) 

Men det är inte speciellt mysigt att ha det såhär, haha! Men men:) inget ont som inte har något gott med sig! 

I söndags vaknade elton efter sin middagslur och var genomförkyld, det bara dök upp! Han och jag har därför inte gjort så mycket de senaste dagarna. Men snart hoppas jag att det ger sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Just nu är jag mammaledig ett tag till innan jag återgår till mitt frisörjobb helt igen och vi väntar på nycklarna till vårt alldeles egna hus. I min blogg kommer ni läsa om vår familjs vardag! Hoppas ni trivs och blir lite inspirerade!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela