elingustavson.blogg.se

Det är det enkla, som gör det stora.

Eftermiddagspromenad

Publicerad 2015-09-04 16:45:58 i Allmänt,


Det var ungefär till sophuset och tillbaka jag orkade med min förkylning. Huvudet dunkar och jag önskar mest att lägga mig och vila. 
Elton och hans förkylning var lite piggare och ville vara i sandlådan och simma runt lite också. Såklart blev han jätte arg när jag tog upp han och gick in.. Jätte arg
Men som alltid efter sandlådan så blir det ju badkaret och det är nog snäppet bättre tillochmed.. Haha. 

Ha en förträfflig fredag kväll alla, jag hoppas jocke handlar massa gott till ikväll! Det skulle nog göra mig frisk! 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Just nu är jag mammaledig ett tag till innan jag återgår till mitt frisörjobb helt igen och vi väntar på nycklarna till vårt alldeles egna hus. I min blogg kommer ni läsa om vår familjs vardag! Hoppas ni trivs och blir lite inspirerade!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela