elingustavson.blogg.se

Det är det enkla, som gör det stora.

En tidig torsdag

Publicerad 2015-09-03 10:00:10 i Allmänt,

Halloj! 

Idag vaknade vi väldigt tidigt och drack lite välling (iaf elton) innan vi sov en liiiiiiten stund till. Jag tänkte att vi kunde kanske sova några timmar till men vi gick upp vid halv åtta som egentligen är helt ok. Båda är fortfarande megaförkylda och snorar ikapp! 
Men men, hittils har vi tvättat en maskin o hängt tvätten, ätit frukost och byggt med tågbanan. 

Nyss gnodde han sig i ögonen så mycket att jag trodde han skulle somna prick där och då men han ligger och babblar i sin säng just nu. Kanske somnar han.. Haha. 


Planerna för resten av dagen är väldigt oplanerade och vi gör bara det vi känner för och försöker bli friska! :) 

Om elton är på humör sen ska jag fota pomp de lux grejerna! Himla söta är dom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Just nu är jag mammaledig ett tag till innan jag återgår till mitt frisörjobb helt igen och vi väntar på nycklarna till vårt alldeles egna hus. I min blogg kommer ni läsa om vår familjs vardag! Hoppas ni trivs och blir lite inspirerade!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela