elingustavson.blogg.se

Det är det enkla, som gör det stora.

Halloj!

Publicerad 2015-09-01 22:48:03 i Allmänt,

Kul att ni är inne och tittar till även fast det inte står något nytt...! 
Men vi har sjukstuga här hemma, Elton är mega förkyld och jag har blivit detsamma! Känner inte att det finns så mycket positivt att dela med sig...(hehe..) men imorgon kommer det lite annat! Ska visa upp hur vårt kaosiga hem ser ut och vad jag köpte på Pomp de Lux visningen, det kom på posten idag nämligen!:) 

Nu ska jag slökolla på paradise hotel och sen sova! 

Pussochkram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Just nu är jag mammaledig ett tag till innan jag återgår till mitt frisörjobb helt igen och vi väntar på nycklarna till vårt alldeles egna hus. I min blogg kommer ni läsa om vår familjs vardag! Hoppas ni trivs och blir lite inspirerade!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela