elingustavson.blogg.se

Det är det enkla, som gör det stora.

Lillördag

Publicerad 2015-09-09 09:23:41 i Allmänt,

Igårkväll var det en jätte inspirerande kurs på jobbet och mitt hår blev såå fint! 
Min fina vän Mary färgade mitt hår och hon klippte mig även litegrann så nu är mitt hår perfekt! 
Här har vi bilden på mitt friss jag hade innan! 

Här har vi resultatet av en toning och toppklippning! 
Mycket kallare och mycket fräschare! Innan alla började färga sina modeller åt vi mat från Grekiska! Jag hade nästan glömt bort hur god den maten är, aaaahmm! 

Idag tog lillemannen och jag sovmorgon till kvart i nio! Har ätit frukost och ska snart pallra oss iväg ut i sandlådan! 

Ha en härlig onsdag, ikväll ska vi laga första rätten från Linas matkasse! Spännande. 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Just nu är jag mammaledig ett tag till innan jag återgår till mitt frisörjobb helt igen och vi väntar på nycklarna till vårt alldeles egna hus. I min blogg kommer ni läsa om vår familjs vardag! Hoppas ni trivs och blir lite inspirerade!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela