elingustavson.blogg.se

Det är det enkla, som gör det stora.

Rik söndag

Publicerad 2015-09-06 19:15:14 i Allmänt,

Imorse var det sovmorgon till klockan nio. Jag var chockad och lite förvirrad när jag vaknade. Jocke ville åka ut till Ikea, farmor och farfar ville ha Elton och Ronjas sällskap under tiden. Riktigt lyxigt att få fika och gå runt på Ikea själva. Vi köpte ett soffbord, 6st stolar till altanen, och två skåpluckor till vår tv bänk.  Sen kollade vi runt på bäddsoffa men kunde inte bestämma oss riktigt. Blir kanske en dagbädd istället.
Innan vi åkte och hämtade buskottarna så åkte vi hem till en tjej som sålde ett set med jacka och överdragsbyxor som jag såg på facebook! Det var i perfekt storlek och knappt använt, nu kan vi va ute och leka i höst!:) 


Skruva skåpsluckor, ena halvan av tvbänken ska säljas och vi ville ha frostat glas på våran!  Kommer bli så fint!

Idag blev det kinamat till middag, orken tog slut men det känns helt okej efter idag! Har även hunnit med att få min trasiga skärm på mobilen fixad! 
Nu när Elton somnat ska jag ta en låååång dusch innan jag bänkar mig framför tvn! 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Just nu är jag mammaledig ett tag till innan jag återgår till mitt frisörjobb helt igen och vi väntar på nycklarna till vårt alldeles egna hus. I min blogg kommer ni läsa om vår familjs vardag! Hoppas ni trivs och blir lite inspirerade!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela