elingustavson.blogg.se

Det är det enkla, som gör det stora.

Stövelletande

Publicerad 2015-09-08 12:18:15 i Allmänt,


Efter frukost tog vi en promenad till coop forum för att kolla efter gummistövlar och mäta fötter. Det sistnämnda gick bra men hitta stövlar var svårare. På skyltarna stod det att det bara fanns storlekar från 22-??(uppåt) och vi behövde storlek 21... 
Men efter lite grävande i hyllorna hittade jag ett par 20 först. Fick lite hopp om att  21 skulle finnas och läääääääängst in(phjuu) stod ett par gröna tretorn gummistövlar! Nu kan vi gå runt i vatten/lerpölar! 

Nu har han somnat efter en halv tallrik lunch. Trött kille! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Just nu är jag mammaledig ett tag till innan jag återgår till mitt frisörjobb helt igen och vi väntar på nycklarna till vårt alldeles egna hus. I min blogg kommer ni läsa om vår familjs vardag! Hoppas ni trivs och blir lite inspirerade!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela