elingustavson.blogg.se

Det är det enkla, som gör det stora.

Torsdagkväll

Publicerad 2015-09-03 20:33:04 i Allmänt,

Hallooooooj och godkväll! Jag halvsitter i sängen, har gjort ett teoriprov på datorn och kollat inredning! Snart väntar film med min andra halva, om han kan slita sig från sin dator snart. 

Elton var inte på humör för att testa kläder idag eller göra sig till på bild. Men jag fick iaf kort på mössan och halsduken! Elton har mest suttit i mitt knä eller hängt på min höft idag. Jobbigt med förkylningar och en mamma som ska torka näsan hela tiden... 


Vi fick va två, haha för att det skulle bli en bild. En suddig en också...men han kommer va en riktig liten goding i den där halsduken och mössan! 

Nu blir det film! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Just nu är jag mammaledig ett tag till innan jag återgår till mitt frisörjobb helt igen och vi väntar på nycklarna till vårt alldeles egna hus. I min blogg kommer ni läsa om vår familjs vardag! Hoppas ni trivs och blir lite inspirerade!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela